uluslar-arasi-hasta

ULUSLARARASI HASTA

Teknolojinin ilerlemesi ve sağlık hizmetlerinin dünyanın farklı bölgelerinde gelişim göstermesi, ulaşım olanaklarının kolaylaşması, uygun fiyata kaliteli sağlık hizmetlerinin sağlanması gibi sebeplerle dünyada sağlık turizminin önemi giderek artmaktadır. Türkiye de bu sağlık turizmi içerisinde tercih edilen ülkelerden biri olarak yerini almıştır. Ülkemizin, gelişmiş sağlık hizmetlerinin sunulabilmesi, iyi eğitim almış başarılı hekimlerin ve son teknolojilerle donatılmış hastanelerin bulunması, Ortadoğu ve Avrupa arasında bir bağlantı görevi görmesi ve özellikle İstanbul’a dünyanın birçok şehrinden direkt uçuşların bulunması, dünyanın birçok ülkesine kıyasla kaliteli ve uygun fiyatla sağlık hizmetlerinin sunulabilmesi gibi sebeplerle sağlık turizmindeki önemi giderek artmaktadır.

Biz de sağlık turizminin bir parçası olarak kliniğimizde yurtdışından gelen hastalarımızı ağırlamakta, beklentileri doğrultusunda sağlık hizmeti sağlamaktayız. Sağlık hizmetleri dışında hastamızın talep etmesi halinde konaklama ve şehir içi ulaşım konularında da hastalarımıza yardımcı olmaktayız.

Ulaşım, konaklama ve operasyon süreçlerinde gerekli hallerde hastalarımıza İngilizce, İspanyolca, İtalyanca ve/veya Arapça bilen ekip arkadaşlarımız refakat etmektedir. Hastalarımızın talep etmesi halinde kendi dillerinde tercüman da sağlamaktayız.

Ulaşım

Hastalarımızın talep etmesi durumunda İstanbul içerisindeki ulaşımları yabancı dil bilen ekip arkadaşlarımız tarafından gerçekleştirilir. Bu transferler, otel, klinik ve hastane arasındaki her türlü ulaşım hizmetini içermektedir.

Konaklama

Talep eden hastalarımız için tercihlerine bağlı olarak kliniğimize ya da operasyonun gerçekleşeceği hastanelere yakın noktalarda bulunan otellerde rezervasyonları yapılıp konaklamaları sağlanır.

Operasyon

Yurtdışından gelecek olan hastalarımızın en geç operasyondan bir gün önce İstanbul’a gelmeleri önerilir. Aynı gün hastamızın detaylı KBB muayenesi yapılır, burun fotoğrafları çekilerek simülasyonu yapılır. KBB muayenesini takiben hastamız anestezi doktoru tarafından muayene edilir, gerekli kan testleri yapılır. Yapılan kontroller ve test sonuçlarına göre herhangi bir problem yoksa hastamız, ertesi gün ameliyata alınır. Operasyonlar, teknolojik açıdan donanımlı modern hastanelerde gerçekleştirilir. Hastamız ameliyatın ertesi günü taburcu edilir. Ameliyattan bir hafta sonra hastamızın alçısı alınıp muayenesini yapılır. Ameliyat sonrası 1.hafta kontrolünden sonra hastalarımız diledikleri zaman evlerine dönebilirler.